W celu zmiany zarezerwowanego terminu wizyty, należy:
- Przejść do modułu eRejestracja (patrz: Wejście do modułu eRejestracja).
- Wyświetlić terminy użytkownika, poprzez wybranie opcji Moje terminy.
- Na liście odszukać termin wizyty, który ma zostać zmodyfikowany i zaznaczyć go pojedynczym kliknięciem
- wybrać opcję Zmień termin na pasku narzędzi
W górnej części wyświetlonego okna znajdują się dane obecnej rezerwacji.
W tym miejscu można dokonać zmiany lekarza.
- W wyświetlonym okienku wybrać nowy, preferowany przez siebie termin wizyty i godzinę.
- Wcisnąć przycisk Dalej.
- W kolejnym okienku wyświetlone zostaną nowe dane rezerwacji.
- Aby zmienić te ustawienia należy wcisnąć przycisk Wstecz.
- Aby zatwierdzić zmianę terminy należy wcisnąć przycisk Wyślij.
W przypadku zmiany terminu wizyty również obowiązuje procedura potwierdzania ich przez podmiot leczniczy.
zmiana podmiotu leczniczego
Zmiana wizyty obejmuje tylko zmianę lekarza i terminu. Jeśli użytkownik chciałby dokonać zmiany podmiotu leczniczego musi anulować obecną wizytę i dokonać kolejnej rezerwacji terminu w wybranym przez siebie podmiocie.
zmiana terminu wizyty
Zmiana terminu wizyty lub jej anulowanie przez Portal Pacjenta dotyczy tylko rezerwacji dokonanych przez Portal Pacjenta